23-6 - Reisverslag uit Venetië, Italië van Ria ten Haaf - WaarBenJij.nu 23-6 - Reisverslag uit Venetië, Italië van Ria ten Haaf - WaarBenJij.nu

23-6

Door: costaricatomenria

Blijf op de hoogte en volg Ria

28 Juni 2011 | Italië, Venetië

23-6 32� C Donderdag
Katakolon Griekenland, terrasje aan de kust , nog steeds warm en lekkere cappuccino. Omdat we Olympia al eens bezocht hebben besluiten we in Katakolon te blijven en daar te internetten op het terrasje aan de haven. 's middags terug aan boord eerst zwemmen, daarna kook workshop Baklava maken (en vooral proeven). vertrek richting Corfu.Daarna Ria naar “body shaping” in de Greenhouse Spa. 's Avonds eten bij Lido terwijl de Griekse eilanden aan ons voorbij trekken er een enkele grote vis (dolfijn?) uit het water opspringt.'s Avonds kapitein een handje geven met champagne en bitterballen (voor de Nederlandse gasten).Daarna in de Explorer bibliotheek op 11e verdieping de zonsondergang gadegeslagen en gelezen onder begeleiding van live muziek .