3 - Reisverslag uit Monaco, Monaco van Ria ten Haaf - WaarBenJij.nu 3 - Reisverslag uit Monaco, Monaco van Ria ten Haaf - WaarBenJij.nu

Door: costaricatomenria

Blijf op de hoogte en volg Ria

17 Juni 2011 | Monaco, Monaco

16-6 Donderdag
28C Laatste dag Barcelona
's ochtends richting Passeig de Picasso, oude buurt en park bij del Born (Park is afgezet door ME ivm met actievoerende
demonstarnten. Daarna naar Sagrada Familia. Op terugweg foto's gemaakt bij de haven brug.
14.00 terug bij schip. Ik denk even te kunnen uitrusten van de stadswandelingen maar nee er is een nood oefening
dus we dienen ons naar de reddingsboten te begeven. Ria gaat zwemmen en daarna een uurtje Pilatus in de gym, om 16.00 ga ik
vanaf dek 11 het vertrekt richting Monaco gadegeslaan.
's avonds gala avond, portret foto's laten maken in foto studio van het schip bij een van de 4 vaste scheepsfotografen.
eten bij het Lido (dek 9)
We verdwalen nog regelmatig, vooral stuurboord, bakboord, voor en achterkant zijn ons nog niet helemaal duidelijk.
Daarna in de bioscoop de film "Vicky Barcelona" , gevolgd door de welkomst toast met de kapitein in de theaterzaal met
aansluitend concert door vocal group "Cantare".

• 19 Juni 2011 - 10:46

Gertrude En Toon:

Ben jaloers!! zou ook zo graag eens gaan cruisen, helaas Toontje vind dat niets.. Maar als jullie nu enthousiast jullie verhalen blijven vertellen, gaat hij misschien wel overstag, Geniet er nog van. Groetjes, Gertrude en Toon
    PS commentaar van Toon, moet jij zeggen, je "kotst"al wanneer je alleen maar een boot ziet... haha