30-9 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ria ten Haaf - WaarBenJij.nu 30-9 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Ria ten Haaf - WaarBenJij.nu

30-9

Door: costaricatomenria

Blijf op de hoogte en volg Ria

30 September 2010 | Costa Rica, San José

30-9

's ochtends een wandeling gemaakt op het terrein van de Hacienda
o.a. veel vlinders gefotografeerd. De Hacienda Guachipelin is in bedrijf als vee ranch
oppervlakte is 1600 hectare en grenst aan het nationale park, tevens beschikt het over gastenverbliven
voor zo'n 100 personen en een eigen restaurant, zwembad etc..
Het park zelf is esloten i.v.m. de esxtreme regen van de afgelopen dagen.
Maar op het terrein van de ranch zelf is ook veel natuur, hot springs en een waterval.
Ik zit nu te typen op de veranda van ons "huisje" terwijl tegenover mij een grote gele vogel
regenwormen aan het vangen is. Gisteravond hebben we ook al bezoek gehad van een
grote pad (Bufo Marinus), kortom vervelen hoef je je hier niet (als je van beestjes houdt)
Als het straks opklaart ga ik wat kolibri's spotten maar op dit moment regent het nog te hard
Ria is nu op weg naar de hot springs voor een warm bad...

• 30 September 2010 - 20:08

Diny Van Den Berg:

Hoi Tom en Ria,
    Was vandaag nog in Boxmeer, daar is alles goed, volgen jullie ook en hopen dat jullie een fijne tijd hebben.Jammer dat het zoveel regent.Wel mooie foto's. Heel veel groeten van je ouders en mij.

• 01 Oktober 2010 - 07:50

Femke:

Ik moet van Luuk nog zeggen: Tom, van harte gefeliciteerd! Gaaf, die vulkaanuitbarsting en fijn dat jullie het na kunnen vertellen! Genietse.... Veel groetjes van Femke